środa, 25 grudnia 2013

LIBSTER AWARD

Wow dostałam nominacje do LIBSTER AWARD od http://dark-secret-full-moon.blogspot.com/ Serdecznie wam dziękuję *.* Nie spodziewałam się tego. Marzyłam o tym ale myślałam, ze nie dostanę żadnej nominacji o.o Także dziękuję, dziękuję, dziękuję.... ITD...


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Oto odpowiedzi na pytania :D 

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ;*

1. Twoje ulubione Święta?
 Święta Bożego Narodzenia, Święta wielkanocne itp.
2. Opowiadania czy opis swojego codziennego życia?
Opowiadanie ;)
3. Co sądzisz o zabawach typu ''Liebster Award''?
Moim zdaniem jest to okazja do poznania blogowiczów i do tego aby wspomóc ich w pozyskiwaniu większej ilości wyświetleń i obserwatorów ;) 
4. Co kojarzy ci się ze Świętami?
Choinka i ogólnie cała atmosfeta związana z przygotowaniami
5. Święta vs Wakacje
Ciężki wybór jednak wakacje wygrywają
6. Od kiedy blogujesz?
Nie pamiętam już od bardzo dawna może od czterech lat nawet, przedtem prowadziłam blogii o fotografii ;) 
7. Twój pierwszy blog, to...
8. Tęsknisz już za szkołą?
Hahaha nie, jakoś mi nie śpieszno, a tak mam czas na pisanie :D  
9. Masz jakieś inne zainteresowania prócz blogowania?
Ogólnie mam wiele zainteresowań i jest ich za dużo, żeby je teraz wymieniać
10. Ulubiona książka/film?
Książka: "Nieziemska" a Film: "Dary Anioła Miasto Kości" i "Igrzyska śmierci" 
11. Inspirujesz się czymś/kimś?
Jeżeli chodzi o pisanie to inspiruję się autorką bloga pt: "Dotyk życia" 

Nominuję:

Pytania:
1. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa Wigilijna?
2.Dostałaś swój wymarzony prezent pod choinkę?
3.Masz jakieś zainteresowania poza blogowaniem? Jeżeli tak to wymień...
4. Jeżeli chodzi o styl pisania to wzorujesz się na kimś? 
5.Co sprawia ci większą radość: dawanie czy dostawanie? 
6.W jakim stylu pisania czujesz się najpewniej: fantastyka, romans czy może jeszcze coś innego? 
7.Prowadzisz jeszcze jakieś inne blogi? 
8. Co skłoniło Cie do założenia bloga? 
9.Kto wie o twoim blogu jeżeli chodzi o rodzinę/znajomych?
10.Zamierzasz prowadzić jeszcze inne blogi? jeżeli tak to na jakie temat?
11. Książki vs filmy? Uzasadnij dlaczego... 



3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację :)
    Postaram się szybko odpowiedzieć na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnam chyba zacząć od tego, że przepraszam za zwłokę w skomentowaniu. Miałam sie za to zabrać juz w grudniu, a zabieram sie teraz.
    Mam nadzieje, że nie przeszkadza ci, że zrobie to pod tą notką?

    Co do całości. Opowiadanie mnie zainteresowało. Juz sam tytuł
    "Szmaragdowe spojrzenie" wywołało u mnie miłe skojarzenia. Bohaterowie są często zabawni, i właściwie mają fajne osobowości. Gabriel i Nicolas przypominają mi o takiej telenoweli która oglądałam jak byłam młodsza. Co do Jen, na sama nie wiem, ale ogólnie kreacja tej bohaterki mi sie podoba. Lubie twarde dziewczyny :)
    No, fabuła ciekawa. Każdy kolejny rozdział będę starała sie już komentowac szczegółowo :)

    Pozdrawiam serdecznie i jak mówiłam u mnie trafiasz do linków na moim blogu (na Wysypisku marzeń, a potem tez na innch umieszczę )moja droga :*
    Zyskałaś nowa czytelniczkę
    Pozdrawiam Kailaa

    Ps. Co d opisywanego projektu, o motylku to jak to przeczytałam to też stwierdziłam, że doskonały pomysł i wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze gratuluję nominacji!
    Również moja praca z blogowaniem rozpoczęła się od inspiracji blogiem "Serce śmierci" tej samej autorki co "Dotyk życia".
    Tak samo jak ty, bardzo lubię film "Dary Anioła : Miasto Kości", ale chyba jeszcze bardziej podobały mi się książki tej serii. ; )


    Na "Między miłością a tęsknotą" pojawiła się informacja, m.in. o drugiej części bloga. Serdecznie zapraszam :
    http://miedzy-miloscia-a-tesknota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Do spamowania służy zakładka "SPAM" ;)